Click here for Myspace Layouts

Friday 27 September 2013

SiDanG 2 (SEM 1) USM be NiCe PleAse!

alohhaaa! alhamdulilah masa berganti masa aku dah masuk pun sidang dua kat USM 'tercinta' ni.. the best part is aku masih lagi berada dibilik yg sama, katil yang sama dannnnn.. dannnnn... dan... ROOMATE yg sama! yeaaahhhh !

mulakan semester ni dengan kerja yang agak penat sebab kena jadi pengarah projek untuk bengkel pena under kelab 3P.. fuhhh! serious talk! penat weyhhh! tanpa pengalaman n guide daripada sesiapa memang susah ! tapi insyaAllah bengkel tu akan proceed next week 5 oktober 2013!
**over x siap letak gambar lagi hahaha :P

okeyh! subjek sem ni agak tough ! sebab aku byk amik subjek wajib.. hmmm semoga Allah permudahkan urusan dunia ni.. insyaAllah ! honestly, rasa rindu gila nak balik rumah.. maybe lama sgt cuti, so bila awal2 masuk sem ni rasa sebak je nak balik T_T

one more thing! rasa penat sgt sebab perkhidmatan bas sangat2 teruk. so penat jalan kaki nak p kelas :( tapi tapi tapiiiiii... insyaAllah balik raya haji nanti aku post moto ke USM ni. yeayyy! xlarat da nak jalan kaki.. nasib baik parents aku setuju.. alhamdulilah senang sikit nak p kelas.. xpayah nak tunggu lama n berebut naik bas :)

No comments:

Post a Comment