Click here for Myspace Layouts

Saturday, 4 August 2012

what's should I do?

love~ it's creates thousand feeling.. yeaahh.. i thought i already feel it.. dia bagi kekuatan, dia bagi kebahagiaan, dia bagi ketenangan.. setiap masa, waktu dan ketika.. 

bila sesuatu yg telah menjadi prinsip hidup kita tuk bertahun lamanya, berpegang teguh pada prinsip.. sgt yakin dgn prinsip yg di buat dan di tanam dalam diri.. dan yg paling utama, prinsip itu telah di ulang berkali2, di ingatkan berkali2...  tiba2 sesuatu perkara xdikehendaki terjadi berkaitan dgn prinsip hidup yg di pegang.. terasa diri sgt2 dikhianati.. terkilan... kecewa.. sedih.. lagi2 bila prinsip itu 'di ganggu' oleh org yg paling kita syg.. 

sgt terkilan dan kecewa.. mungkin sebab yg di terima munasabah.. tetapi hati rasa sgt kosong apabila masalah itu cuba di terangkan.. mana perginya kekuatan, kebahagiaan dan ketenangan? rasa jauh.. sgt jauh.. i try to find it back.. but i lost.. lost! 

i want the relay.. i need the relay.. but i can't accept when he ruined all trust that i give to him.. its so cruel..! but deep inside my heart.. i love him.. this thing make me thinks twice! i dont know what i need to do.. peluang kedua? kat mana nak cari peluang kedua kalau hati sentiasa curiga, tak yakin, ragu2??  maybe after we built up our relay, i need more concern and not trust him too much.. tapi! aku tak nak macam tu.. bila relay itu di bina, kepercayaan, kejujuran, kesetiaan adalah perkara utama.. 

my mom felt that something bad happened to me.. she asked me.. 'kenapa lain mcm ni, termenung.. xpernah tgk kau macam ni, sakit ke?' i replied ' bila orang buat salah kat kita, perlu ke kita bagi peluang lagi?' she said 'xsalah kalau kita bagi peluang lagi, kemungkinan BESAR peluang kedua lagi manis dari yg sebelumnya.'

when heard that... arhhh... aku tak tahu nak buat apa.. he said he loved me.. and he also showed it.. and i felt his feeling before.. but now? mana pergi 'rasa' tu? kenapa 'rasa' tu sgt jauh? that's night, i can't replied i love him too.. i dont know why.. mybe i hurt to much.. 

i said i need some times.. but nothing change.. mungkin aku terlalu berpegang kpd prinsip.. tp prinsip itu matlamat dan kekuataan aku..  aku cari dan ingat semula janji2 kami.. mungkinkah aku di gelar munafik sebab x berpegang pada janji? kalau boleh semua janji tu aku nak tunaikan dan lalui bersama.. terutama utk jadi yg terakhir dan menjadikannya yg terakhir.. it's such a beautiful dream in whole my life..! tapi! perlu ke aku rasa semua tu sekarang? perlu ke aku rasa janji itu di teruskan dan di tunaikan? 

aku sendiri tercari2 jawapan tu.. i'll try to fix it back soon.. and try explain to him.. walaupun mungkin akn mengecewakan.. tapi aku harus kuat.. i need wiping my tears.. and move on.. insyaAllah.. i strong enough to face it..

*search for the real LOVE..! <3