Click here for Myspace Layouts

Thursday, 15 December 2011

BiLa HaTi bErbIcArA....

awk... ingat x lagi mase kita mula2 berkenalan dulu? kite kenal dari muka buku.. konon2 cam cinta muka buku lar tue.. =) pada mula nyer kita IM.. selalukan kita IM... sy seronok sgt dpt kenal dgn awk..! awk kelakar n sporting sgt... ^___^ lepas beberapa minggu je kita tukar nombor telefon... kita selalu msg n still jugak IM...

lama2 sy sedar sendiri yg sy mula sukakan awk.. tp malu nak cakap... ~____~ sy pendam je perasaan tue.. =(
 selepas sebulan kita kenal, awk luahkan perasaan awk..! yee...! kita sama2 simpan perasaan... tp.... sy tolak lamaran awk... sebab sy takut..... sy takut kecewa... n sy pun ade ckp ngn awk kan? sy taknak kecewa lagi..

awk... sebenarnya sy menyesal sgt coz lepaskan awk mase tue... !____! tapi sy rasa hepi semula coz sejak dari tue, kita mula semakin rapat... ;D lepas 2 minggu,sekali lagi awk lamar sy... ^___^ seronok nyerr!! paling sy suke, cara awk mintak couple tue.. memang sweet sgt2... ^___^

awk.... sy hepi sgt jadi gurl awk.. awk caring... baik... agak romantik... hehhehe =) sejak dari mula couple tue, kita makin kerap mesej n chat kat fb.. =) gembira nya sy masa tue... tapikan... adat orang bercinta, kite ada jugak berselisihan faham.. semua berpunca drpd perangai sy yg kuat cemburu @___@ kesian awk... kena pujuk sy, padahal masalah tue berpunca dari sy.. ehhehe.. sy suka cara awk pujuk... rasa macam sy betul2 dihargai.. :D

sepanjang kita bersama, sy cuba fahami awk.. coz cara kita sgt berbeza.. tapi... semakin lama, sy rasa sy tak mampu fahami cara awk.. byk benda yg awk lakukan, menyakitkan hati sy... tapi sy cuba tenangkan diri n bersabar... coz dengan harapan awk berubah sikap.. n sy tak mahu hubungan kita terjejas..

awk.... sy betul2 sygkan awk... n awk pun ckp yg awk sygkan sy kan? tapi masa suatu hari tue, kenapa awk tiba2 berubah sikap? awk mula abaikan sy.. awk boleh enjoy dgn kwn2 awk, tapi awk tak boleh hantar mesej kat sy walaupun satu mesej?? kenapa ye? awk tahu, masa tue sy cuba fikir positif, coz mungkin awk perlu luangkan masa dgn kwn2 awk, maklum lar korang jarang jumpa.. kan? tapi bila hampir seminggu awk biarkan sy, sy mula rasa awk jauh dari sy.. awk semakin leka dgn kwn2 awk.. sebelum ni, kalau awk pegi mana2 awk akn bagitahu sy, tapi masa tue, awk langsung tak bagitahu apa2 pun.. yelah kan... mesej pun tak.. =(

beberapa minggu lepas tue, kita mula rapat balik.. sukanya sy .. =) sy juz pendam rasa kecewa sebelum ni sorang2..  kita mesej n IM macam biasa.. dlm masa yg sama sy masih lagi xfaham awk sepenuhnya.. n awk pun masih tak faham cara sy.. bagi sy, kita perlukan masa utk saling memahami.. kita teruskan hari2 kita bersama... sy masih gembira dgn awk, n awk pun nampak hepi bila kita bersama.. ^___^

tapi.... tak lama lepas tue, awk mintak kita berpisah.. kenapa ye awk? apa salah sy? alasan yg awk bagi memang tak munasabah! awk ckp, awk belum bersedia utk bercinta! sy kecewa sgt2.. sebelum ni kita hepi, semua masalah kita dpt selesaikan sama2 kenapa tiba2 awk boleh berubah...? awk tinggalkan sy masa sy betul2 perlukan awk,,

awk,... masa malam awk tinggalkan sy, sy ade exam penting esok nya n sy tengah demam ... !__! sy cuba pujuk awk, bagi awk masa utk fikirkan semula pasal hubungan kita.. tapi awk sudah nekad utk kita berpisah.. :'( malam tue sy rase sedih sgt.... sy tak sangka baru beberapa bulan je kenal awk boleh bagi alasan  macam tu kat sy..

awk... kenapa dulu awk mintak kita berhubungan lebih serius padahal awk tak sedia utk beri komitmen? kenapa awk lamar sy? kenapa awk nak kenal sy? kenapa awk bagi harapan yg tinggi kat sy? sy betul2 berharap dgn awk... n sy betul2 sygkan awk... tapi awk tinggalkan sy.... kenapa????!!!

awk.... sy tahu, awk nampak sy hepi sekarangkan? awk nampak sy ketawa, awk nampak sy tersenyum.. tapi awk tak nampak apa yg ada dlm hati sy.. sy pura2 tenang bila nampak awk, padahal sy gementar... walaupun benda ni da berbulan berlalu, sy tetap xboleh lupakan awk... jauh di hati, sy masih berharap awk dtg semula kat sy... tapi sy tahu benda tue tak akan berlaku kan?  sy pun nampak awk gembira dgn hidup awk sekarang... n mungkin sekarang awk pun da jumpa pengganti sy.. sy sentiasa doakan kebahagiaan awk.. walaupun hati sy masih penuh dengan pertanyaan kenapa dulu awk lamar sy?

p/s : REKAAN SEMATA-MATA... TAK ADA KENA MENGENA DGN ORANG HIDUP ATAU YG MENINGGAL DUNIA... HIKHIIIHIHI ^____^ enjoyyyy!!!! =)

                                                                                                                          ku coret kamu baca
                                                                                                                       ~pRiNcEsS LuNaR~

No comments:

Post a Comment